Хоул - Коментарі до Послань апостола Павла

Хоул - Коментарі до Послань апостола Павла
Шляхетний багатий чоловік може проявити велику доброту до безпритульного хлопчини, звинуваченого в якомусь дрібному хуліганстві. Він, приміром, може не тільки врятувати його від домагань закону, сплативши штраф, але звільнити його від неуцтва, давши йому освіту, і від злиднів, давши йому необхідний прожитковий мінімум. Це було б проявом доброти через вирішення потреб цього хлопчика.
 
Але коли б цей багатий чоловік вирішив узяти цього хлопчика до себе, у свій дім, дозволивши йому користуватися своїм багатством та впливом, то це б уже відповідало не насущним потребам хлопця, а винятково добрій волі, бажанням і шляхетним намірам його благодійника.
 

Франк Бінфорд Хоул - Коментарі до Послань апостола Павла  до Галатів, до Ефесян, до Филип’ян, до Колосян, Перше та Друге до Солунян, Перше та Друге до Тимофія, до Тита, до Филимона

Рівне, Християнська місія «Живе слово» 2014 г. - 336 c.
ISBN 978-617-677-050-3
 

Франк Бінфорд Хоул - Коментарі до Послань апостола Павла  до Галатів, до Ефесян, до Филип’ян, до Колосян, Перше та Друге до Солунян, Перше та Друге до Тимофія, до Тита, до Филимона - Зміст

Послання до ГАЛАТІВ
  • Вступ  
  • Послання до Галатів 1:1-24  
  • Послання до Галатів 2:1-21  
  • Послання до Галатів 3:1-29  
  • Послання до Галатів 4:1-31  
  • Послання до Галатів 5:1-26
  • Послання до Галатів 6:1-18  
Послання до ЕФЕСЯН
  • Вступ
  • Послання до Ефесян 1:1-23
  • Послання до Ефесян 2:1-22  
  • Послання до Ефесян 3:1-21  
  • Послання до Ефесян 4:1-32
  • Послання до Ефесян 5:1-33
  • Послання до Ефесян 6:1-24  
Послання до ФИЛИП'ЯН
  • Вступ
  • Послання до Филип’ян 1:1-30
  • Послання до Филип’ян 2:1-30
  • Послання до Филип’ян 3:1-21
  • Послання до Филип’ян 4:1-23
Послання до КОЛОСЯН
  • Вступ
  • Послання до Колосян 1:1-29
  • Послання до Колосян 2:1-23
  • Послання до Колосян 3:1-25
  • Послання до Колосян 4:1-18
Перше послання до СОЛУНЯН
  • Вступ
  • Перше послання до Солунян 1:1-10
  • Перше послання до Солунян 2:1-20
  • Перше послання до Солунян 3:1-13
  • Перше послання до Солунян 4:1-18
  • Перше послання до Солунян 5:1-28
Друге послання до СОЛУНЯН
  • Вступ
  • Друге послання до Солунян 1:1-12
  • Друге послання до Солунян 2:1-17
  • Друге послання до Солунян 3:1-18
Перше послання до ТИМОФІЯ
  • Вступ
  • Перше послання до Тимофія 1:1-20
  • Перше послання до Тимофія 2:1-15
  • Перше послання до Тимофія 3:1-16
  • Перше послання до Тимофія 4:1-16
  • Перше послання до Тимофія 5:1-19
  • Перше послання до Тимофія 6:1-21
Друге послання до ТИМОФІЯ
  • Вступ
  • Друге послання до Тимофія 1:1-18
  • Друге послання до Тимофія 2:1-26
  • Друге послання до Тимофія 3:1-17
  • Друге послання до Тимофія 4:1-22
Послання до ТИТА
  • Вступ
  • Послання до Тита 1:1-16
  • Послання до Тита 2:1-15
  • Послання до Тита 3:1-15
Послання до ФИЛИМОНА
  • Вступ
  • Послання до Филимона 1:1-25

Франк Бінфорд Хоул - Коментарі до Послань апостола Павла  до Галатів, до Ефесян, до Филип’ян, до Колосян, Перше та Друге до Солунян, Перше та Друге до Тимофія, до Тита, до Филимона - Послання до Галатів. Вступ

 
У Посланні до Галатів апостол Павло турбувався не так про виклад Євангелії, як про її захист. Тими, хто сіяв неспокій, вочевидь, були ті юдеї, які називали себе християнами, але при цьому більше трималися закону, ніж Христа; це були люди, подібні до тих, про яких згадано в текстах Дії 15:1, 5.
 
Ми читаємо про їхню негативну діяльність і в деяких інших посланнях. Вони мали певний успіх, наприклад, серед коринтян. Деякі натяки на них є у Першому посланні до Коринтян, апостол повністю викриває їх, уживаючи цілком недвозначні вислови (див. 2 Кор. 11). Вони були справжніми юдеями (2 Кор. 11:22), але апостол не визнає, що вони були також справжніми християнами (2 Кор. 11:13-14). Християн у Колосах Павло застерігав проти їхніх оман (Кол. 2:14-23), і навіть вірні филип’яни отримали кілька слів застереження з цього приводу: «...стережіться працівників лихих, стережіться обрізання!» (Флп. 3:2).
 
Очевидним, однак, є їхній найбільший успіх серед галатів, які були людьми з непостійним характером. «Церкви галатійські» сприйняли ідеї, які їм нав’язували, навряд чи розуміючи, як вони підрізують коріння Євангелії, яку вони вперше почули з уст самого Павла. Саме це апостол показує їм у своєму посланні. Відповідно, він підкреслює тільки ті аспекти Євангелії, які викривають хибність цих нових ідей. Він також указує їм на те відхилення від благодаті, яке, з’явившись у їхньому середовищі, полонило їхні думки та вплинуло на їхній духовний стан. Серйозність цього відхилення пояснює стриманість і навіть суворість стилю написання цього послання.
 

Категории: 

Благодарю сайт за публикацию: 

Ваша оценка: Нет Average: 10 (1 vote)
Аватар пользователя brat Warden